Saturday 9 August 2014

PHKL hari ke3

23/04/2014



Aku sedar pagi tu rasa nak terkencing......Nurse tambah drip air yang ke 4,bangun kencing rasa sedikit senggal di bahagian pusat....tapi masih boleh berjalan sendiri ke toilet...
     nurse bagi satu injection antibiotik ,pukul 11 pagi Dr Adilah masuk melawat...tanya keadaan aku....ok je...dia menerangkan apa yang telah di buat dalam operation room semalam....rupanya tiub sebelah kiri aku melekat dengan usus dan menyebabkan ovari sebelah kanan terhimpit dan naik ke atas....
      Patutlah aku tertanya tanya ovari kanan aku yang tinggi tapi kenapa Dr tebuk dua lubang sebelah kiri.....ini rupan masalahnya...3 biji cyst juga telah di buang...masalah cyst ni pun tak di sangka..sebelum ni tak pernah nampak pun...mungkin saiznya masih kecil.
     Pukul 6pm Dr Adilah datang lagi melawat sekejap je....mungkin dia baru habis klinik....klu tak de apa2 esok dah boleh balik...tunggu dia datang buka plaster esok pagi.

No comments:

Post a Comment