Thursday 22 May 2014

KESIAN

15/11/2013

Kadang2 aku kesian melihat keadaan dia...nampak sangat keadaan tertekan ,sakit jiwa....hari ni terima sms darinya,dah lama tak dapat sms mcm ni...''suruh suami saya call saya'' aikkk,,,,dia tak dapat cari suami dia,..dia cari aku pulak..suami dia tak de pun dengan aku...yg dengan aku tadi suami aku..he,he,,,suami dia juga,sebenarnya suami dia&aku tak de pun dengan aku....aku tengah ada urusan di luar ,aku balas sms dia..bagi tau situasi aku..dia tak percaya..ok lah tak percaya tak pe,,,,ada aku kesah..selepas itu satu pun sms dia aku tak balas..org macam ni kalau di layan lagi panjang cerita,tak habis lagi sakit jiwa dia.silap hari bulan setahun kat icu.nauzubillah,minta di jauhkan oleh allah segala keburukan ke atasnya,,,dia masih tak puas hati,,,bertubi tubi sms masuk,mcm2 dia dah melalut,minta aku doakan dia pendek umur dan macam macam perasangka buruk ...astafirullah halazim..istifar sebentar,ada juga manusia macam ni,sepatutnya minta org doakan kita panjang umur bukan pendek umur,tak tau lah apa yang ada dlm fikiran dia,,,,kesian,,,mungkin dia tertekan tinggal kat hospital lama sangat,,,baru keluar icu dah tunjuk belang,,,tapi tak pe lah,,,aku tak kan ikut cara dia,,,aku dengan cara ku,,,,tetap akan mendoakan segala kebaikan untuk dia,,,,semoga suatu hari dia akan sedar dan boleh terima hakikat,,,.

No comments:

Post a Comment