Thursday 5 June 2014

CIK P DAH DATANG

13/02/2014


Alhamdulillah,,,rakan seperjuangan cik p dah kunjung tiba,dah 2 bulan aku menunggu,,,baru hari ini dia muncul,,,itu pun kehadiran dia d paksa oleh en dine ( pil hormon),,,tapi hatiku tetap risau kerana kehadiran dia kali ini terlalu sedikit sangat2.
      Aku takut dia tak nk keluar habis seperti 2 bulan sebelum ini,jika masalah ini berlaku bermakna usaha aku untuk buat iui kali ini masih tidak dapat di teruskan lagi,,,ya allah ya tuhanku permudahkan lah urusanku,,,,ya allah aku sangat2 memerlukan zuriat,hidupku terlalu sunyi tanpa zuriat,,,
     sesungguhnya engkau yang lebih mengetahui keadaan ku,,,tanpa anak dan tanpa suami di sisi,walaupun hakikatnya aku seorang isteri tetapi aku tidak dapat merasa kehadiran seorang suami,dan usahaku ini pun aku berusaha sendirian,,,sesungguhnya punca kemandulan ini adalah berpunca dari ku,walaupun doktor menyatakan aku tidak ada apa2 masalah,,,sedangkan suamiku telah memiliki beberapa orang zuriat.

No comments:

Post a Comment