Sunday 8 June 2014

SECOND OPINION (Dr Adilah Ahmad)

24/02/2014


Suamiku mencadangkan aku berjumpa dengan Dr adilh Ahmad pakar sakit puan yang famous tu,,,sememangnya aku juga ada terniat untuk mencari alternatif lain dan pilihanku juga adalah dr Adilah,,,sebab bila aku baca blog dr adilah banyak perkara yang aku tidak jalani dengan dr Marsita,,,,mana tahu kemungkinan apa yang terlepas pandang oleh dr Marsita,,,,dapat di lihat oleh Dr adilh,,,,,dan mane tahu rezeki aku nanti bersamanya,,,,
     aku hanya berusaha ,tetapi allah yang menentukan segalanya,,,tambahan suamiku tidak kisah,,,apa yang terbaik aku rasa dia akan setuju,,,buat lah selagi kita mampu,,,,berkaitan wang ringgit alhamdullillah tidak jadi masalah bagi suamiku,,,cuma kekangan masa dan komitment yang dia tidak dapat bagi sepenuhnya padaku,tetapi aku faham sangat keadaan dia.
    aku tel klinik dr adilah,,,,buat appoinment,nurse ida tanya peroid aku hari ke berapa,dan minta aku datang hari ke2 period,,,,tapi semua sedia maklum period aku kan benggong tahap gaban,,,,,klu tunggu dia datang,tua gayut lah aku tak beranak,,,,jadi dia tetapkan aku datang hari rabu 26hb,tapi aku pula ada urusan di pejabat yang tak dapat di elakkan,,,jadi aku minta 27hb khamis...ok,,,,dia minta datang sebelum pukul 12am.

No comments:

Post a Comment