Monday 9 June 2014

SAHABAT KARIB

07/04/2014


Kawan aku ni tidak boleh di bawa berunding,,,,kadang2 ok,,,kadang2 dia buat perangai biol,susah hati aku di buatnya,,,,bulan ni elok pula dia datang,alhamdulillah dapat lah aku meneruskan rawatan aku seterusnya,dulu aku selalu mohon supaya dia tidak datang,,,jika dia tidak datang aku mengharapkan aku mengandung,tapi rupanya dia tak datang lagi kacau hidup aku,,,apa pun tak boleh.
    Bulan ni cycle 27hari,bagusnya kalau tiap2 bulan macam ni,senang aku nak kira waktu subur aku,flow dia pun ok je,,,turun darah beserta ada mild cram di bahagian ari2,kali ini baru aku rasa macam normal,selalunya secalit je lekat kat panties,,,kali ini betul2 fresh blood.
    Lega aku rasa dia dah mula menunjukkan hasil yang baik,,,kemungkinan hasil @ kesan daripada pengambilan supliment gla shaaklee secara konsisten.

No comments:

Post a Comment