Monday 9 June 2014

NALURI

20/03/2014


Ya allah kuat kan jiwa aku,,,,,sabar lah wahai hati,mungkin ada hikmah di atas apa yang telah allah rencanakan dalam hidup ku,,,
    Hari ini hati sayu sangat,,,dari pagi bawa ke malam,,,suamiku beritahu dia bawa anak seseorang pegi hospital demam katanya,,,,entah lah tiba2 sayu je hati aku bila dengar macam tu,ambil beratnya dia pada anak orang itu,,,sedangkan aku sendiri sebagai isterinya tidak ada anak.
    Jika aku ada anak sekali pun adakah seperti itu akan di tatangnya?entah lah,,,,,mungkin ini salah satu sebab allah belum bagi aku zuriat,hidup aku sendiri pun sebagai isteri tidak selayaknya seperti isteri,,,,tidak ada istilah giliran langsung bagi aku,mungkin ini lah nasib isteri kedua,,,,,,,yang terlalu memahami keadaan suami yang selalu mengalah di atas setiap kekurangan.

No comments:

Post a Comment