Tuesday 3 June 2014

MENUNGGU CIK P DATANG

7/12/2013


Hari ini cycle ke31 masih lagi menunggu cik p belum kunjung tiba,,,,tanda dia nak datang dah rasa dari minggu lepas lagi,,,biasanya kalau aku follow rawatan doktor dia akan jadi cycle 28 hari,,,tapi kali ni jadi panjang pulak,,,,aku pun dah buat urin test -ve ,jadi aku pun dah tak berharap sangat aku berjaya mengandung bulan ini ,,,,cuma masih menanti cik p ni datang,,,,hish,,,,bila kita tunggu dia tak datang2,,,,bila kita mengharap dia tak datang,cepat pula dia muncul,,,,apa lah benggong sangat dia nih,,,suka sangat mainkan perasaan orang,,,,aku pun dah mula di timpa perasaan dah,,,sebelum buat urin test,aku ingatkan dah berisi cik rahimku,,,,rupanya masih kosong,cepat lah datang wahai cik period,,,aku nak mulakan rawatan dan usahaku,,,,dah macam2 aku buat dalam usahaku ini,,,tapi allah belum bersedia untuk beri aku anugerah ini,,,,ya allah ya tuhanku permudahkan lah usahaku ini,,,jauhkan lah segala halangan yang menghalang usaha ku ini,,,,,semoga usaha ku kali ini berjaya,,,,AMIN,,,,

No comments:

Post a Comment