Friday 6 June 2014

DI UJI LAGI....

23/01/2014


Allah ingin menguji aku lagi,,,,setakat mane kekuatan dan setinggi mane kesabaranku dalam usaha mendapatkan zuriat,,,allahhuakbar,,,besarnya kuasamu,,,
Aku sangka perancangan ku lancar seperti yang di rancang,rupa2nya aku terlupa semuanya di atas rancanganmu,,,,keizinanmu,,sepatutnya aku jumpa doktor marsita pada cd 12.
     Pada 24/01/14 (jumaat)mengikut perkiraan ku,jika aku jumpa doktor hari itu 24/01/14 bermakna 2 hari selepas itu aku kena buat iui dan jatuh pada hari ahad klinik tak buka,,,so biasanya dr akan tunda pada hari isnin,,,manakala hari isnin pula untuk mendapatkan sperma suamiku sedikit bermasalah,,,tambahan biasa hari isnin doktor akan masuk lewat malam,,,,
     jadi untuk mengelakkan aku bermasalah lagi untuk dapatkan sperma suami,,,,lalu aku buat perancangan sendiri,aku awalkan 1 hari supaya boleh buat iui pada hari sabtu biasanya dr masuk awal dan suamiku free,,,tetapi apakan daya kita hanya dapat merancang,hanya allah yang menentukan segalanya,,,,
     tanpa ku duga pemeriksaan dr hari ini tvs telur,,,hanya 14mm sahaja belum matang,,,doktor bagi injection m2 untuk besarkan telur dan tebalkan dinding rahim.hari isnin 27hb datang balik ke klinik untuk tvs,jika matang 29hb rabu baru buat iui,tetapi hari RABU hari yang membuatkan aku fobia,,,,ketakutan dan tidak yakin akan berjaya,,,,,,seperti yang lepas yang menjadi penyebab kegagalan.ya allahampunkan aku jika terpesong dengan kepercayaan ini,,,,kos hari ini rm340.

No comments:

Post a Comment