Tuesday 3 June 2014

USAHA,USAHA,USAHA,,,

12/12/2013

Aku tidak akan putus asa selagi terdaya aku akan berusaha,,,mudah-mudahan dengan usahaku ini akan membuahkan hasil,kerana aku tahu allah mahu melihat hambanya berusaha dan terus berusaha,,,dia ingin menguji tahap kesabaran dan keyakinanku padanya,,,ya allah aku yakin dan terlalu yakin dengan kekuasaan mu ya allah,,,,walaupun aku rasa ujian mu ini terlalu berat bagi ku,,,,,tetapi aku tahu engkau tidak akan menguji hambamu melebihi kemampuannya,,,,engkau mahu melihat aku berusaha lagi dan lagi,,,sudah macam2 ubat,supliment,dr pakar,urut,petua yang aku buat,,,untuk mendapatkan seorang zuriat yang boleh di jadikan bekalan untuk ku di akhirat nanati,,,
        kali ini aku berusaha lagi,,,,dengan izin suamiku,,,,aku pergi berubat di pusat rawatan islam al-syafin (p.engku yg famous selalu msuk tv tu...)untuk buat rawatan islam,,,katanya ada jin yang singgah dalam tubuhku,,,dia berusaha untuk membuangnya,,,ya allah sakitnya masa buang benda tu,,,tetapi katanya tidak seteruk mane,,,seperti orang lain yang di sihir,,,ini hanya jin yang menumpang,,,
       di bekalkan air kunyit bersama limau untuk aku teruskan rawatan di rumah,,,dia minta datang lagi minggu depan bersama suami,,,tak tahu lah sama ada suamiku dapat datang @ tidak nanti,,,tapi tak pe lah,,,sekurang2nya bahagian aku telah aku usahakan,,,,harap-harap sedikit sebanyak usahaku ini di nilai oleh allah dan di beri ganjarannya nanti,insya allah,,,,,

No comments:

Post a Comment